ریمل خوب چی بخرم؟❤️

ریمل خوب چی بخرم؟❤️

ریمل خوب چی بخرم؟ این سوالیه که خیلی از خانوم ها از ما میپرسند ؟

حتما تو هم به عنوان یه خانم خوش سلیقه دنبال این هستی که بدونی چه ریملی برای مژه های تو مناسبه و یا اینکه نمیدونی چطوری یک ریمل خوب رو انتخاب کنی؟؟

یک لوازم آرایشی که تقریباً تمام خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند ریمل چشم هست این محصولات در انواع مختلفی تولید شده‌اند و علاوه بر تفاوت در ترکیبات تشکیل دهنده، فرم برس آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. اگر قصد ریمل خوب رو دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با انواع مختلف برس های ریمل آشنا شوید.

خوب من اینجا سعی میکنم راهنماییت کنم که بتونی موقع خرید لوازم آرایش بتونی یک ریمل خوب بخری .

ریمل خوب قیمت مناسب

اگه بدنبال یک ریمل خوب و قیمت مناسب هستند باید برندهایی رو انتخاب کنید که فروش مستقیم با مشاوره داشته باشند تا بتونید بسته به نیاز خودتان ریمل انتخاب کنید . نوع ریمل به نوع چشم که افتادی پلک داشته باشد یا نه و همینطور میزان و مقدار مژها و سلیقه شخص متفاوت است .

ریمل خوب که نریزه چی بخرم ؟

اگه شما هم میخواین یک ریمل خوب که نریزه رو داشته باشید باید دنبال ریمل هایی باشید که یا ضدآب باشند یا ترکیباتشون همره با روغن های گیاهی و بدون ریزش باشد.

ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده

اگه میخوای ریمل هم حجم دهنده باشه و هم پرپشت کننده باید بدونی نوع فرچه ریمل باید چطوری باشه من نمونه هایی از انواع فرچه ریمل روبراتون میزارم و بهتون دمیگم چطوری خودتون نوع ریمل مورد علاقه و پرپشت کننده و حجم دهنده رو تشخیص بدید.

 

ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده

برس ضخیم و متراکم

در برس ضخیم و متراکم سطح موهای ان، بسیار متراکم هستند و قادرند حتی به نازک‌ترین مژه‌ها هم حجم قابل توجهی بدهند. پس اگر مژه‌های کم‌پشت و نازکی داری و می‌خواهی آن‌ها را پرپشت‌تر نشان بدین، ریمل‌هایی با برس ضخیم و متراکم را انتخاب کنید.

برس باریک

با ریمل‌هایی که برس باریک دارند، به راحتی تمام مژه‌ها، حتی مژه‌های ریز و باریک گوشه داخلی چشم رو ریمل بزنید. به کمک این برس می‌توانید بدون اینکه کثیف کنید زیر چشماتونو، ریمل را به مژه‌های پایینی نیز بزنید. به طور کلی این نوع ریمل برای افرادی که مژه‌های تیز و کوتاه دارند مناسب است.

برس ساعت شنی

در ریملهایی که برس ساعت شنی دارند قوس‌هایی که در دو طرف این برس وجود دارند، چشمانتان را بازتر و زیباتر نشان می‌دهند. علاوه براین، برس ساعت شنی مژه‌ها را در گوشه‌های خارجی چشم بلندتر و تاثیر رنگدانه‌ها را دو برابر می‌کند. پس اگر عاشق ریمل‌های قوی و تیره هستید، این نوع برس مناسب شماست.

برس نوک تیز

در برس نوک تیز این برس ریمل، با مژه‌های گوشه داخلی چشم و قسمت پهن آن با مژه‌های بیرونی تماس دارد. بنابراین با استفاده از برس نوک تیز می‌توانید مژه‌های گوشه خارجی چشم‌هایتان را بلندتر کنید. همچنین قسمت باریک این برس، برای ریمل زدن مژه‌های پایینی نیز مناسب است. و بطور کلی کاربرد زیادی دارد.

برس مارپیچ

حتما ریملهایی با برس مارپیچ دیدین . اگر مژه‌های تیز و کوتاهی دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم از بین انواع مختلف برس های ریمل ، برس مارپیچ را انتخاب کنید. چرا که این مدل با چندین بار زدن روی مژه‌ها، باعث چسبندگی آن‌ها نمی‌شود و به خوبی به آن‌ها حالت می‌دهد.

برس منحنی شکل

در ریملهایی با برس‌های منحنی، حجم فوق‌العاده‌ای به مژه‌ها می‌بخشند. بنابراین اگر مژه‌های بلندی دارید، این نوع از برس‌ها را انتخاب نمایید تا زیبایی چشمانتان را با حجم‌دهی بیشتر، نمایان کنید.

برس S شکل

برس s شکل ، خاصیت حجم‌دهندگی و بلندکنندگی دارد. علاوه بر آن، به دلیل داشتن نوک تیز، برای مژه‌های ریز گوشه داخلی چشم نیز مناسب است. وجود فاصله در لبه‌های برس S شکل باعث می‌شود این مدل، حتی کوتاه‌ترین مژه‌ها را هم بلند و حجیم نماید. پس لازمه یکبار امتحان کنید .

کدام برس ریمل بهتر است؟

در اینجا که با انواع مختلف براس ریمل آشناتون کردم ، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کدام برس ریمل بهتر است ؟ البته باید بگم جواب این سوال کاملاً به فرم و اندازه مژه‌های شما بستگی دارد.

به طور مثال اگر مژه‌های بلندی دارید، پیشنهاد می‌کنیم برس ریملی را انتخاب کنید که فقط به مژه‌ها حجم بدهد و برس منحنی از این نوع است. اما اگر مژه‌هایتان کم‌حجم و کوتاه است، بهترین گزینه برای شما برس‌های S شکل، ساعت شنی و باریک هستند.

ریمل حجم دهنده بهتر است یا بلند کننده

برای جواب به این سوال که ریمل حجم دهنده بهتر است یا بلند کننده ، باید بگم اگر مژه‌هایتان بلند است، استفاده از ریمل‌های حجم دهنده انتخاب بهتری محسوب می‌شود؛ چرا که ریمل‌های بلند کننده باعث بلند شدن بیش از حد مژه‌هایتان می‌شوند و صورتتان را مصنوعی می کند.

و همینطور برای مژه‌های پرپشت و کوتاه نیز ریمل‌های بلند کننده بهتر هستند؛ این ریمل ها با بلند کردن مژه‌های پرپشت، باعث زیبا و درشت‌تر شدن حالت چشم‌ها می شود.

دوستان عزیز با تمام توضیحاتی که به شما داده شد باز هم همیشه از یک مشاور خوب برای انتخاب دقیق و لازم برای چشمهاتون حتما حتما مشورت بگیرید و اینو بگم توی ریملهایی که در ایران موجود هست.

ریملهای اوریفیلم تاییدیه چشم پزشکان رو برای استفاده در چشمهای حساس و لیزر شده دارند و کاملا برای چشمهای حساس طراحی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اریفلیم مارکت بفرمایید

معمولا خیلی زود پاسخ شما را میدهیم

سلام به سایت اریفلیم مارکت خوش آمدید لطفا برای چت کردن از طریق واتساپ روی دکمه زیر کلیک کنید.